Dostopnost spletišča   Ctrl + U

Bljižnjice s tipkovnico

  • Ctrl+U Prikaže možnosti dostopnosti
  • Ctrl+Alt+K Prikaže kazalo strani
  • Ctrl+Alt+V Skoči na glavno vsebino
  • Ctrl+Alt+S Prikaže kontaktni obrazec
  • Ctrl+Alt+N Prikaže prijavni obrazec za novice
  • Ctrl+Alt+D Vrne se na domačo stran
  • Esc Zapre pojavno okno / meni
  • Tab Premakne fokus na naslednji element
  • Shift+Tab Premakne fokus na prejšnji element
  • Enter Potrdi/klikne fokusiran element
  • Preslednica Označi/odznači potrditveno polje

I Have No Focus: modna znamka oblačil

Znamka oblačil “I Have No Focus”, katere ustanoviteljica je Maja Šebenik, deluje na principih ustvarjanja manjših “capsule” kolekcij oblačil. Vsaka kolekcija je usmerjena v določen tip oblačila, kot so kopalk, spodnje perilo, trenirke in podobno. Spletna prodaja poteka preko njihove uradne strani www.ihavenofocus.com, ter na občasnih pop-up shopih.

Pomembna značilnost znamke je, da izdaja 4 do 5 kolekcij na leto, pri čemer vsaka kolekcija nosi svoje edinstveno vzdušje, vendar ohranja prepoznavno estetiko “I Have No Focus”. Izdelki so srednjega cenovnega razreda in so na voljo v omejenih količinah, kar spodbuja hitro prodajo.

Dodatna vrednost znamke je sodelovanje z lokalnimi in mednarodnimi umetniki ter ustvarjalci, s katerimi oblikujejo “limited edition” kolekcije. To poudarja njihovo predanost kreativnosti in ekskluzivnosti v svoji ponudbi.

Celoten koncept znamke “I Have No Focus” je zasnovan tako, da ponuja raznolike, a premišljene kolekcije, ki privlačijo svojo ciljno publiko s svojo edinstveno estetiko in pristopom k modi.