I Have No Focus: modna znamka oblačil
Znamka oblačil “I Have No Focus”, katere ustanoviteljica je Maja Šebenik, deluje na principih ustvarjanja manjših “capsule” kolekcij oblačil. Vsaka kolekcija je usmerjena v določen tip oblačila, kot so kopalk, spodnje perilo, trenirke in podobno. Spletna prodaja poteka preko njihove uradne strani www.ihavenofocus.com, ter na občasnih pop-up shopih.
Pomembna značilnost znamke je, da izdaja 4 do 5 kolekcij na leto, pri čemer vsaka kolekcija nosi svoje edinstveno vzdušje, vendar ohranja prepoznavno estetiko “I Have No Focus”. Izdelki so srednjega cenovnega razreda in so na voljo v omejenih količinah, kar spodbuja hitro prodajo.
Dodatna vrednost znamke je sodelovanje z lokalnimi in mednarodnimi umetniki ter ustvarjalci, s katerimi oblikujejo “limited edition” kolekcije. To poudarja njihovo predanost kreativnosti in ekskluzivnosti v svoji ponudbi.
Celoten koncept znamke “I Have No Focus” je zasnovan tako, da ponuja raznolike, a premišljene kolekcije, ki privlačijo svojo ciljno publiko s svojo edinstveno estetiko in pristopom k modi.