Dostopnost spletišča   Ctrl + U

Bljižnjice s tipkovnico

  • Ctrl+U Prikaže možnosti dostopnosti
  • Ctrl+Alt+K Prikaže kazalo strani
  • Ctrl+Alt+V Skoči na glavno vsebino
  • Ctrl+Alt+S Prikaže kontaktni obrazec
  • Ctrl+Alt+N Prikaže prijavni obrazec za novice
  • Ctrl+Alt+D Vrne se na domačo stran
  • Esc Zapre pojavno okno / meni
  • Tab Premakne fokus na naslednji element
  • Shift+Tab Premakne fokus na prejšnji element
  • Enter Potrdi/klikne fokusiran element
  • Preslednica Označi/odznači potrditveno polje

Odeur: trajno naravnane embalaže s sekundarno funkcijo

poniTajda Tonin je diplomirana oblikovalka vizualnih komunikacij, ki se ukvarja z načrtovanjem in oblikovanjem blagovnih znamk ter trajno naravnanih embalaž. Nekaj časa je živela v Barceloni in v Lisboni, kjer se je izobraževala na fakulteti IADE – Creative university. V tujini se je seznanila z novimi pristopi in pridobila širok pogled, ki jo bogati na vseh življenjskih področjih.  Ena izmed njenih vrlin je pripovedovanje zgodb skozi vizualni jezik. Verjame namreč, da so vizualni elementi ključni za doseganje komunikacijskih ciljev.

Področje njenega dela se giblje predvsem med oblikovanjem blagovnih znamk in embalaž. Ker nam sodoben tempo življenja narekuje hitro sprejemanje odločitev, zagovarja, da je zasnova atraktivne in estetsko dovršene embalaže ključna za dobro trženje produkta. Njen fokus leži v snovanju trajno naravnanih embalaž z dodano vrednostjo, kjer je poudarek na podaljšanju življenjske dobe embalaže, na način da ta ne postane odpadek, ampak predmet rabe za drug namen.

V okviru projekta je tako oblikovala embalažo s sekundarno funkcijo za kozmetični produkt in iskala načine, kako se znebiti plastičnih embalaž, ki na tem trgu še vedno prevladajo. Pod blagovno znamko Odeur je ustvarila kaširano embalažo za trdi losjon, kot alternativa obstoječemu tekočemu v plastični embalaži. Losjonska ploščica v funkcionalni embalaži za shranjevanje, ki se jo hkrati da preoblikovati v samostoječe ogledalo, nakazuje na  potencial, ki  presega primarno funkcijo ovojnine, da ščiti izdelek.