BLIŽJE: inovativni turistični spominki z ilustracijami slovenskih frazemov in pregovorov
Tine Aćimović, diplomirani komunikolog in turistični vodnik, je idejo o inovativnih turističnih spominkih, ki bi na ta nasičeni trg pripeljali svežino, dobil že med turističnimi vodenji.
Njegov cilj je ustvarjanje spominkov, ki so hkrati avtohtoni, lokalni, a tudi trendovski in dizajnerski. Tako se mu je porodila ideja o izdelkih s hudomušnimi dobesednimi ilustracijami slovenskih pregovorov in frazemov, preko katerih bodo tako Slovenci kot tuji obiskovalci spoznavali posebnosti slovenskega jezika in tako izvedeli več o njem in o slovenski kulturi na splošno. Približali bi jim slovensko kulturo – od tod izvira ime znamke – BLIŽJE.
V sodelovanju z ilustratorjem Jernejem Žumerjem, ki ustvarja pod imenom Stokto, in oblikovalko Nino Čavž je Tine že ustvaril prav prijeten koleDAR za leto 2021, ki vsebuje ilustracije frazemov, kot so iti rakom žvižgat, naj te koklja brcne, živeti na koruzi ipd. V prihodnje želi razviti kolekcijo različnih izdelkov ter s tem poskrbeti za promocijo Slovenije.
KoleDAR za leto 2021 lahko naročite na www.blizje.si