Dostopnost spletišča   Ctrl + U

Bljižnjice s tipkovnico

  • Ctrl+U Prikaže možnosti dostopnosti
  • Ctrl+Alt+K Prikaže kazalo strani
  • Ctrl+Alt+V Skoči na glavno vsebino
  • Ctrl+Alt+S Prikaže kontaktni obrazec
  • Ctrl+Alt+N Prikaže prijavni obrazec za novice
  • Ctrl+Alt+D Vrne se na domačo stran
  • Esc Zapre pojavno okno / meni
  • Tab Premakne fokus na naslednji element
  • Shift+Tab Premakne fokus na prejšnji element
  • Enter Potrdi/klikne fokusiran element
  • Preslednica Označi/odznači potrditveno polje

VIRTUALNI HACKATHON: Središče mesta kot center nakupov v prazničnih dneh

  • 18. 11. 2020
Staro mesto jedro Kamnika

V sredo, 11. novembra, je Zadruga KIKštarter v sodelovanju z Občino Kamnik, Regionalno razvojno agencijo Ljubljanske urbane regije (RRA LUR) in Gospodarsko zbornico Slovenije (GZS) v okviru projekta CINEMA (Interreg Podonavje) organizirala virtualni Hackathon z naslovom: Center mesta kot središče nakupov v prazničnih dneh.

Zadruga KIKštarter je v sodelovanju z Občino Kamnik, RRA LUR in GZS pod okriljem projekta CINEMA organiziral virtualni Hackathon, katerega glavni izziv je bil oblikovati marketinške pristope oziroma produkte za privabljanje obiskovalcev v mestno jedro Kamnika.

Na Hackathonu so sodelovali Kamničani, ki delujejo na področju trženja, turizma, oblikovanja, javnih razpisov, strategij in podobno. Osrednji fokus delavnice je bil oblikovati marketinške pristope in produkte ter poiskati ideje za privabljanje obiskovalcev v staro mestno jedro Kamnika. Cilj dogodka je bil najti rešitve za izboljšanje ponudbe v Kamniku, povečanje prepoznavnosti kamniških ponudnikov, privabljanje čim večjega števila ljudi v center mesta in ustvariti promocijsko akcijo za mesec december.

Delo na delavnici je potekalo po vnaprej zasnovanem načrtu, in sicer v treh sklopih. Udeleženci so bili razdeljeni v ekipe, ki so bile poimenovane po pomembnih ulicah za dogodke v centru Kamnika, in sicer Maistrova, Šutna in Glavni trg. V prvem sklopu so ekipe z viharjenjem možganom zasnovale šest osnovnih idej. Te ideje so vodje ekip predstavili še ostalim udeležencem in v nadaljevanju izločili najmanj atraktivne med njimi ter tiste, ki so si bile med seboj preveč podobne. Vsaka ekipa je tri najboljše ideje v drugem sklopu izpopolnila, in sicer so za vsako idejo opredelili ciljne skupine (uporabnik/kupec) in zasnovali osnutek za realizacijo ideje.

Izbrane izpopolnjene ideje so ekipe nato ponovno predstavile pred ostalimi ekipami in mentorjem. V vsaki ekipi se je določilo eno idejo z največ potenciala. Finalne ideje je vsaka ekipa v tretjem sklopu še dodatno dopolnila, popravila in izpopolnila pred finalno predstavitvijo in nato finalnim izborom zmagovalne ideje.

Med vsemi predlogi udeležencev so se znašle številne odlične zamisli, kot so »Bolšjak«, »Povezane kampanje«, »Lov za zakladom«, »Pivski rovi« in mnoge druge. Med najboljše ideje so se uvrstile »POP-UP lokalno«, »Photo Booth« in »Bon Maister«. POP-UP lokalno je zasnova kulinaričnega dogodka, ki se odvija na Šutni in vključuje lokalne ponudnike hrane in pijače, kot tudi promocija ostalih ponudnikov (stojnice). Photo Booth je zasnova točkovne promocije kamniškega središča preko socialnih omrežij, ki se odvija na različnih lokacijah.

Zmagovalno idejo je zasnovala ekipa Glavni trg, in sicer t. i. Maistrov bon ali Kamniški desetak Maister Maistrov bon bo lično oblikovan darilni bon v vrednosti 10 EUR, ki ga bo možno porabiti pri kamniških ponudnikih. To je edinstven bon, ki bo unovčljiv tako v trgovinah kot tudi v gostinskih lokalih in ponudnikih drugih storitev v središču mesta. Poseben poudarek ekipe je, da bo bon edinstvenega dizajna in sicer, bo upodabljal silhueto kamniškega mestnega jedra in znane kamniške osebnosti (general Rudolf Maister). Pomemben poudarek je bil tudi na širšem namenu, da bo primeren kot poslovno ali zasebno darilo, ki bo omogočilo, da si vaši bližnji ali prijatelji privoščijo nekaj lepega in edinstvenega v prihajajočih prazničnih dneh ter hkrati podpirajo lokalne podjetnike.

Ideja tako izpolnjuje vse cilje Hackatona – na edinstven način povezuje in promovira kamniško ponudbo ter spodbuja obisk in nakup v prazničnem mestnem jedru ter tako pomaga lokalnim ponudnikom. Zmagovalna ideja je poleg nagrade pridobila tudi možnost nadaljnje realizacije v okviru projekta CINEMA.